D dextrous 24 Apr 2010 #31 Mes amis, fermez votre gobs pour une moment! Je ponce ke vooz avey lazidays sur votre gares!
L lifesagasman 24 Apr 2010 #32 dextrous said: Mes amis, fermez votre gobs pour une moment! Je ponce ke vooz avey lazidays sur votre gares! Click to expand... tu ponce??
dextrous said: Mes amis, fermez votre gobs pour une moment! Je ponce ke vooz avey lazidays sur votre gares! Click to expand... tu ponce??
B Blasphemous Joined 2 Oct 2006 Messages 6,654 Reaction score 290 Country 24 Apr 2010 #33 'ponce ke vooz avey lazidays'... Are you claiming 'artistic licence'. 'alcoholic interference' or just 'can't be ars*d-ness? Too much alcohol and silliness for me now! I'm outta here. Nite all.
'ponce ke vooz avey lazidays'... Are you claiming 'artistic licence'. 'alcoholic interference' or just 'can't be ars*d-ness? Too much alcohol and silliness for me now! I'm outta here. Nite all.
B Blasphemous Joined 2 Oct 2006 Messages 6,654 Reaction score 290 Country 24 Apr 2010 #35 Yeah you take it easy too Dex. Nite.